ועד העובדים בבזק בבינלאומי ביחד עם ההסתדרות, והנהלת החברה, מנהלים מו"מ להסכם פרישה מרצון של עשרות עובדים, כך נודע לזמן אוויר. ההסכם שככל הנראה כבר די קרוב להשלמה, צפוי לבוא לאישור הדירקטוריון בבזק בקרוב. מדובר בהסכם שממשיך הסכם קודם והוא מגיע כעת על רקע המשך תהליך ההתייעלות בחברה שהופכת להיות חברת אינטגרציה במקום ISP. התהליך הזה גובה מחיר ברווחיות שנשחקת, שכן פעילות האינטגרציה נמצאת בתחרות מאוד אגרסיבית והרווחיות בהתאם. הצדדים סירבו להגיב.
החברה רשמה ברבעון השלישי של השנה הכנסות של 270 מיליון שקל, ירידה של 10.9% בהשוואה ל-303 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ב-13 מיליון שקל, ירידה של 35% לעומת רווח של 20 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
במבט על תשעת החודשים הראשונים של 2024, מסתמנת תמונה דומה: ההכנסות הסתכמו ב-820 מיליון שקל, ירידה של 9.7% לעומת 908 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח התפעולי בתקופה זו עמד על 51 מיליון שקל, שיפור קל לעומת 50 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
החברה מגיבה למציאות המשתנה באמצעות תוכנית התייעלות נרחבת: הוצאות ההפעלה והכלליות קוצצו ב-10.1% ל-179 מיליון שקל, בעיקר בשל ירידה בשימוש בתשתיות אינטרנט וקיטון בהוצאות תפעוליות. הוצאות השכר ירדו ב-3.6% ל-53 מיליון שקל, משקפות את הקיטון המתמשך במצבת העובדים. במקביל, הוצאות הפחת וההפחתות פחתו ב-20.7% ל-23 מיליון שקל.
















