נחשף בזמן אוויר: חברת בזק דיווחה היום לבורסה כי החברה הבת שלה, בזק בינלאומי, חתמה על הסכם קיבוצי חדש עם ההסתדרות ונציגות העובדים https://zmanavir.co.il/internet/26948/. במסגרת ההסכם, שתוקפו מה-1 בינואר 2025 ועד סוף 2027, צפויה בזק בינלאומי לרשום הפרשה חד-פעמית של כ-75 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2024.
על פי הדיווח, מתוך ההפרשה הכוללת, כ-70 מיליון שקל מיועדים לתוכנית פרישת עובדים, במסגרתה צפויים לפרוש עד 140 עובדים במהלך השנים 2025-2027, ופרישה מרצון של עד 10 עובדים נוספים בשנת 2027. בנוסף, כ-5 מיליון שקל יוקצו למענקים חד-פעמיים, כולל מענק המותנה בשינוי בשיעור ההחזקות של בעלי היתר השליטה הנוכחיים בחברה.
ההסכם הקיבוצי החדש, שנחתם בין מנכ"ל בזק בינלאומי רון גלב, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות יקי חלוצי, ויו"ר הוועד לימור ליברמן לביא, כולל גם תוספות שכר משמעותיות לעובדים. על פי פרטי ההסכם, העובדים יקבלו תוספת שכר של 9%, מתוכם 7% יחולקו באופן קבוע ואחיד לכלל העובדים, והיתרה תחולק לפי שיקול דעת ההנהלה.
מענקי הפרישה שנקבעו בהסכם יעמדו על 280% (כחצי מיליון שקלים בממוצע לעובד). ההסכם יחול על כ-600 עובדי החברה, ולראשונה גם על עובדי החברות הבנות בבעלות מלאה של בזק בינלאומי – Cloudojo ו-biyond.
















