טובי פישביין, סמנכ”ל הכספים ומנהל הכספים הראשי של קבוצת בזק, הודיע על סיום כהונתו בתפקיד לאחר כארבע שנות פעילות. הוא עובר לשמש כסמנכ"ל הכספים בקבוצת שטראוס. במקביל, שמו של יוחאי בניטה סמנכ"ל הכספים בחברות בנות פלאפון-יס, מוזכר כאחד המועמדים לתפקיד, לאחר שבשנה שעברה בניטה אמור היה לפרוש לטובת תפקיד מנכ"ל רשת והחליט להישאר לאחר שנרמז לו שבקבוצה מעריכים את עבודתו על כל המשתמע מכך. https://zmanavir.co.il/tv/22544/. סמנכ"ל הכספים בבזק הוא גם מנהל הכספים הראשי של הקבוצה ולכן גם כפוף ליו"ר החברה ועובד איתו בצמידות.
בהודעת החברה נמסר כי בתקופת כהונתו של פישביין, תרם רבות לשמירה על חוסנה הפיננסי של קבוצת בזק. בין הישגיו הבולטים ניתן למנות גיוסי הון מוצלחים, הנפקות בולטות בשוק ההון, שדרוג דירוג האשראי של החברה, וניהול הקשר עם משקיעים ושוק ההון באופן מקצועי ויעיל.
תומר ראב"ד, יו"ר קבוצת בזק, הודה לפישביין בהודעתו: "אני רוצה להודות לטובי פישביין על תרומתו המשמעותית לקבוצת בזק, על מקצועיותו הרבה והשותפות שהפגין לאורך כל תקופת כהונתו. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
















