המתח הארגוני בבזק מתגבר על רקע שורה של מחלוקות בין העובדים לבעלת השליטה קרן סרצ'לייט ונציגה, יו"ר החברה תומר ראב"ד. ל"זמן אוויר" נודע כי ועדי העובדים קיבלו מידע על הגעתו הצפויה של בכיר בקרן סרצ'לייט, דארן גלאט, לביקור בישראל. המידע על ביקורו הצפוי של גלאט התקבל ככל הנראה במקרה ע"י עובדים המצויים בקשר עם גורמים עסקיים עמם צפוי גלאט להיפגש בביקורו הקרוב בארץ. העובדים נערכים לאפשרות שגלאט יבקש להגיע במסגרת ביקורו למשרדי החברה בחולון ונערכים עם עובדים כוננים הצפויים להיות מוקפצים לבניין במקרה כזה, ולמנוע את כניסתו של גלאט לבניין ההנהלה.
מדובר בהחרפה משמעותית בצעדים הארגונים, החרפה שכמותה לא ראינו בבזק מזה שנים ארוכות (למעשה מתקופתו של אמנון דיק כמנכ"ל בזק, לפני כ- 20 שנה). עוד נודע כי מדובר בצעד אחד בשורה של צעדים מתוכננים, ולא מן הנמנע שבהמשך תמנע גם כניסתו של ראב"ד לבניין ההנהלה, וכן שיוחל בעיצומים ושביתות. הרקע לכל זאת הוא התפוצצות המגעים בין הועד להנהלה בעניין האפשרות לביטול ההפרדה המבנית, וכן טענות נוספות של הוועד על אי קיום סעיפים מרכזיים בהסכם העבודה מולם.
לאחרונה, בצעד תקדימי, הכריזו ועדי העובדים של בזק ושל יס על סכסוך עבודה מקביל בשתי החברות, וראשי הועדים, איציק בסלו יו"ר הועד בבזק, ואלי כהן יו"ר ועד עובדי יס, פועלים בשיתוף פעולה ובתאום מלא וחסר תקדים.
















