ועד העובדים בבזק הודיע כי הוא נענה לבקשת ההנהלה ומחליט להשהות את הפעולות שתוכננו לקראת הגעתו של דארן גלאט, נציג קרן סרצ'לייט ובעלת השליטה בבזק. לפי הודעת הוועד, ההחלטה התקבלה כמחווה של רצון טוב, אך החל מהשבוע הבא, עם כניסתו לתוקף של סכסוך העבודה שהוכרז, בכוונתם להחריף את צעדי המחאה נגד בעלי השליטה. היום העובדים הסכימו וארגנו לגלאט סיור ביישובי העוטף.
הצעדים המתוכננים מגיעים על רקע טענות של הוועד בנוגע לסחבת מכוונת במשא ומתן מול ההנהלה, בעיקר סביב התמורה לעובדים בגין ביטול ההפרדה המבנית בין בזק ל-yes. במסגרת תוכניות המחאה, העובדים תכננו למנוע את כניסתו של גלאט לחברה, ואף הבהירו כי צעדים אלו יכללו גם את מניעת כניסתו העתידית של יו"ר החברה, תומר ראב"ד.
הרקע למשבר הוא כישלון המגעים בין ועד העובדים להנהלה בנושא ביטול ההפרדה המבנית, לצד טענות מצד הוועד על אי עמידה בסעיפים מרכזיים בהסכם העבודה שנחתם מולו.
















