שר התקשורת, שלמה קרעי, החליט למנות את אלעד מקדסי למנכ"ל הקבוע של משרד התקשורת. מקדסי, אשר כיהן כממלא מקום בתפקיד במשך שלושה חודשים לאחר עזיבתה של המנכ"לית היוצאת ענבל משש, מגיע לתפקיד בעקבות דחיית מינויו של זיו מאור בוועדת המינויים של נציבות שירות המדינה.
מינויו של מקדסי מקודם בימים אלה מול נציבות שירות המדינה, הנמצאת במוקד תשומת הלב הציבורית בעקבות המחלוקת סביב מינויו של רואי כחלון לתפקיד ממלא מקום נציב שירות המדינה ולכן ייתכן כי האישור הפורמלי יתעכב במקצת.
מקדסי צבר ניסיון בעבודת המשרד, כאשר שימש כסמנכ"ל בכיר ומנהל מינהל כלכלה במשרד התקשורת, ולפני כן מילא תפקידי ניהול בכירים ברשות התחרות.
בעקבות המינוי, עמי גילה ממלא את מקומו של מקדסי באגף הכלכלה באופן זמני, והתפקיד צפוי להתפרסם למכרז בקרוב.

















ראוי בהחלט.
חדשות טובות מאוד.
אלעד מקצוען ונעים הליכות . מינוי מצוין! בהצלחה
מכירו מילדות , בחור מאד מוכשר, נעים הליכות , בהצלחה אלעד