שר התקשורת שלמה קרעי אמר היום בוועדת הכלכלה בדיון שעסק בהצעות החוק השונות בתחום התקשורת – כי במידה וההצעות לא יזכו להיענות ולקידום בוועדת הכלכלה אזי ועדה אחרת תדון בהם. הדברים נאמרו על רקע ההודעה של יו"ר הוועדה דוד ביטן לפיה הוא אינו מתכוון לקדם את הצעות החוק שיפגעו בתקשורת וביניהן הפרטת תאגיד השידור הציבורי, וקרא לעשות עבודה מסודרת ולהביא הצעות חוק ממשלתיות ולא בדרך של הצעות חוק פרטיות.
ביתן גם אמר שהוא חושב שצריך לעשות שינויים בתאגיד אבל הבהיר שזה יהיה בצורה אחראית ולא יאפשר לקדם הצעות חוק שמטרתן סגירת התאגיד כפי שהציעה חברת הכנסת טלי גוטליב. הוא אמר בהקשר הזה שהצעת החוק של חבר הכנסת אביחי בוארון שנועדה להכפיף את תקציב התאגיד שיהיה חלק מתקציב המדינה תקודם. הדיון בוועדה היה סוער במיוחד וגלש לצעקות ועימותים בין חברי הקואליציה והאופוזיציה ובסופו של דבר החליט ביטן להפסיק את הישיבה מבלי שהתקבלו בה כל החלטות.
בתום הדיון קרעי פרסם הודעה: "מאז ומתמיד, הצעות חוק הקשורות לעולם התקשורת ולרפורמות רחבות בו, התקיימו בוועדות מיוחדות שהוקמו לשם כך. כך יהיה גם הפעם, בוודאי בחוק השידורים הרחב שיגיע בקרוב וגם בחוקים שיו״ר ועדת הכלכלה החליט באופן שרירותי ובלי הצבעה לא לקדם. המיעוט הקולני באופוזיציה שזכה לשיתוף פעולה מלא מיו״ר הוועדה לא יבטל את ההכרעה הדמוקרטית. מסתבר שהאיום של השופט בדימוס מלצר השפיע על כמה. אותנו זה לא ירתיע. נמשיך בעזרת ה׳ לעשות את מה שהציבור ידע ובחר שנעשה".

















הלקקן הנצחי של סגול השיער המושחת מקבל כאפות ישר מאחד מהבולטים בליכוד. איזה כיף.