נסיה יודיץ' נבחרה לשמש כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד התקשורת. יודיץ' מגיעה למשרד התקשורת מהמשרד לביטחון לאומי שם שימשה ראש אגף תכנון. היא תחליף את טל אלימלך שפרש לפני כחצי שנה ומאז לא מונה לו מחליף. ועדת הבוחנים במשרד התקשורת התכנסה ביום חמישי ובחרה בה מבין כ – 11 מועמדים. המעניין הוא שממשרד התקשורת לא נרשמו מתמודדים על התפקיד מלבד מתמודד אחד שכנראה חזר בו ברגע האחרון.
לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ישנה חשיבות רבה במשרד מפני שהוא מהווה כוח חשוב בדחיפה של המשרד לכיוונים חדשים, ולאחר עזיבתו של אלימלך התפקיד יידרש לעיצוב מחודש.
















