העיצומים בבזק נכנסים לשבוע השני, ובשלב זה לא נראה שיש פתרון באופק, להפך. גורמים בכירים בוועד העובדים שעימם שוחחנו מדברים על היערכות למאבק ארוך מאוד. העיצומים בשלב זה ממוקדים בעצירת דיווחי העובדים על עבודות פיתוח. מדובר בכלי מתוחכם מאוד שלא נבחר סתם ומעטים מבינים את השלכותיו. על פי העליות במניית בזק בשבוע האחרון ניכר ששוק ההון בוודאות אינו מבין זאת.
בזק רושמת מדי חודש עשרות מיליוני שקלים מהוצאות השכר שלה כהשקעה, על פי דיווחי העובדים. עצירת דיווחי העובדים עלולה להביא לפגיעה של עשרות מיליוני שקלים ברווחי בזק מדי חודש. בבזק מתכננים, ככל הנראה, להשתמש באומדנים חשבונאיים כדי להתמודד עם העניין, אך מומחים חשבונאיים שעימם שוחחנו מטילים ספק ביכולת לבצע זאת לאורך זמן.
בבזק משחקים משחק מסוכן מאוד בעניין זה. החברה לא הוציאה דיווח לבורסה על העיצומים והשלכותיהם, מתוך הנחה שהחברה תצליח להתמודד עם העניין. אם בסופו של דבר ייפגעו רווחי החברה, צפויות כאן תביעות משפטיות שעשויות להגיע לתביעות כנגד בכירי החברה.
בסרצ'לייט אינם מבינים מה רוצים העובדים. בכיר שעימו דיברנו אומר שהם מוכנים לשבת ולנהל משא ומתן עם העובדים על ביטול ההפרדה המבנית, אך טוענים שכרגע אין ממש על מה לדבר כי עדיין לא התקבל אישור משרד התקשורת ואין לדעת אם יתקבל ומה יכלול.
בסרצ'לייט אינם מבינים שהמאבק איננו רק על ההפרדה המבנית. העובדים קיבלו החלטה אסטרטגית ולפיה הם רוצים את סרצ'לייט מחוץ לחברה בכל מחיר, ומעוניינים שהסכם שינוי השליטה, שעליו חתמו והמעניק להם תמורות עצומות במקרה של שינוי שליטה, ייכנס לתוקף. גם אם תהיה התקדמות במשא ומתן על ההפרדה המבנית, יגיע המשא ומתן על הסכם העבודה החדש שיביא לפיצוץ נוסף שלא ניתן יהיה לפתור אותו.

















היו פעם כאלא בנמל עכשיו יש את הנמל ההודי וזה מה שיקרה איתם הם משחקים לידיים של המ תחרים
והרגולטור..יום אחד בבורסה תכסה את הפיצויי פיטורין של כולם