מנכ”ל משרד התקשורת בפועל, אלעד מקדסי, הגיע לביקור ראשון כמנכ"ל בחברת בזק יחד עם בכירי המשרד. הביקור נפתח בסיור במתקני הליבה ההנדסיים של החברה ונמשך במטה בזק, שם נפגש עם מנכ"ל החברה ניר דוד וחברי ההנהלה. במהלך המפגש סקרה בזק את פעילותה בדגש על פרויקטים אסטרטגיים, חדשנות טכנולוגית ותמיכתה בשיקום יישובי הצפון לקראת החזרה לשגרה.
בהודעת החברה נמסר כי היא הציגה למקדסי את תפקוד תשתיות התקשורת שלה במהלך מלחמת חרבות ברזל, שהוכיחו את עוצמתן ושרידותן בתקופה מאתגרת זו. בחברה ציינו כי ההיערכות המוקדמת וההשקעות הרבות שבוצעו בשנים האחרונות אפשרו מתן שירות יציב גם בתנאי חירום. בהמשך הציגה את קצב פריסת רשת הסיבים האופטיים שהחלה ב-2021, ובמסגרתה הגיעה עד כה ללמעלה מ-2.5 מיליון יחידות דיור בישראל. בזק אף הציגה את המהלכים האסטרטגיים להטמעת מערכות AI במערך השירות של בזק, מהלך שצפוי לשפר משמעותית את חוויית הלקוח כבר במהלך החודשים הקרובים.
נושא מרכזי נוסף שעלה, הוא כניסתה של בזק לתחום אבטחת המידע עבור לקוחותיה העסקיים וההתמודדות עם איומי סייבר, זאת לאחר שנבנתה בחברה תשתית ידע ומומחיות הנתמכת בשיתופי פעולה עם היצרניות המובילות בעולם וקבלת הסמכות מומחה למאות מעובדי החברה. מנכ”ל בזק הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה עם משרד התקשורת להתמודדות עם איומים אלו, מתוך הבנה שתשתיות התקשורת הן נכס אסטרטגי קריטי למשק הישראלי.
















