יוסי כהן, הישראלי הבכיר ביותר באריקסון העולמית, המשמש כיום כמנכ"ל החברה בארה"ב וקנדה, קיבל לידיו גם את ניהול דרום אמריקה – זאת במסגרת שינוי מבני שהחברה מבצעת ובמסגרתו היא מצמצמת אזורי פעילות מ – 5 אזורים ל – 4. במסגרת זו הפעילות של דרום אמריקה שהייתה תחת האחריות של אריקסון אירופה, עוברת לאזור אמריקה תחת כהן. לא דווח על שינויים נוספים באזורים כך שמעתה והלאה פעילות אריקסון תנוהל באזור שוק צפון מזרח אסיה, אזור שוק מזרח אסיה אוקיאניה, הודו, ארה"ב, אירופה ומזרח תיכון ואפריקה.
ביורן אקהולם מנכ"ל אריקסון העולמית אמר: "אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים לשפר את חווית הלקוח ואת היעילות. על ידי שילוב של שלושה אזורי שוק לשניים, אנו רואים הזדמנויות להתייעלות תוך שמירה על מיקוד הלקוחות". שלושת אזורי השוק המושפעים הם אזור השוק אירופה ואמריקה הלטינית, אזור השוק צפון אמריקה ואזור השוק המזרח התיכון ואפריקה. שני אזורי השוק החדשים יהיו Market Area Americas בראשות יוסי כהן ו-Market Area אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בראשות פטריק ג'והנסון.
כהן החל את דרכו באריקסון ישראל כמנהל החשבון של פלאפון, וסומן מהר מאד כעתודה ניהולית. מישראל הוא עבר ליפן, שבדיה וארה"ב, ועשה קפיצה משמעותית מאוד כשמונה לנהל את הפעילות בארה"ב. כאמור, כעת הוא מקבל לידיו אזור נוסף, וזו עדות להערכה הרבה שרוחשים לו בקבוצה.
כהן השתתף לפני מספר חודשים בפודקאסט "עושים תקשורת בזמן אוויר" ודיבר על תפקידו ועל המגמות העולמיות בשוק הסלולר https://zmanavir.co.il/cellular/25957/. שווה האזנה.
















