יו"ר ועדת הכלכלה, חבר הכנסת דוד ביטן, קרא למשרדי הממשלה להגיש הצעת חוק ממשלתית בנושא השימוש בנכסי מינהל הדיור הממשלתי לטובת הקמת אנטנות סלולריות. בדיון שנערך היום בוועדה, שעסק בהצעת חוק פרטית של חבר הכנסת אברהם בצלאל מסיעת ש"ס, הביעו נציגי משרדי התקשורת, המשפטים, הגנת הסביבה והאוצר תמיכה עקרונית במטרת החוק, אך הדגישו כי קיימים הבדלים בגישתם לפרטים השונים.
נציגי משרד המשפטים ביקשו שהות לגיבוש הסכמות בין כלל משרדי הממשלה, במטרה להציג הצעת חוק ממשלתית מסודרת ומוסכמת. חבר הכנסת בצלאל, אשר נעדר מהדיון בשל שהייתו בחו"ל, הביע התנגדות טלפונית לדחיית הדיון בהצעת החוק שלו. למרות זאת, בסופו של דבר החליטה הוועדה לדחות את המשך הדיון, וקבעה כי לאחר פגרת הכנסת תציג הממשלה פתרון מוסכם שייתן מענה לדרישות כל המשרדים הנוגעים בדבר.
במהלך הדיון, הדגיש נציג המשרד להגנת הסביבה כי קיימת בעיה של פירוק אתרים סלולריים על ידי חברות הסלולר, וכי נדרשת הקמה של אתרים נוספים על מנת להפחית את רמות הקרינה. חבר הכנסת ביטן ציין כי מכרז הדיור הממשלתי המתנהל בימים אלה אינו מספק פתרון מיטבי לחברות הסלולריות, שכן אינו מחייב את המדינה להקצות אתר ספציפי לפי דרישת החברה. לדבריו, הצעת החוק של חבר הכנסת בצלאל קונקרטית יותר ומציעה פתרון למקרים ספציפיים שבהם נדרשת הקמת אנטנה במיקום מסוים.
















