קבוצת קשת עומדת לרכוש את חלקה של קבוצת RGE במיזם הסטרימינג Free TV. שתי החברות מחזיקות כיום בחלקים שווים במיזם, ובימים אלה מושלם ההליך הפורמלי במסגרתו תצא RGE מהשותפות וקשת תחזיק במלוא המניות.
ההחלטה על פירוק השותפות מייצרת ל-RGE "שקט תעשייתי" מול חברות הטלוויזיה הגדולות בישראל, שהן בעצם מפעילי התקשורת המהווים את לקוחותיה המרכזיים. מאז ש-RGE נכנסה לשותפות ב-Free TV, היא נאלצה להתמודד עם לחצים משמעותיים מצד הפלטפורמות השונות, מכיוון שהפכה למתחרה ישירה שלהן – דבר שהן לא ראו בעין יפה.
יש לציין כי קשת כבר שותפה ב-RGE ב – 24.9% מהמניות. על פי הערכות בענף, הפרדת הכוחות בין הקבוצות צפויה להתרחב גם לשותפות זו.

















פרי טי וי זה נסיון כושל של קשת להשתלט על עוד חלק'ה בתחום הזרמת תכנים . אם אתה רוצה לקחת חלק מתחום ולעשות מזה קצ כסף קודם כל תציע תכנים אירותיים ולא זבל ממוחזר כמו שכבר יש ביס הוט וסלקום .