לאחר יותר משנתיים של ניסיונות להסדיר את חובותיה, חברת חלל תקשורת מתקרבת לצומת מכריע במו"מ עם מחזיקי האג"ח: הנאמן מטעם המחזיקים צפוי לקיים היום (שלישי) אסיפה, שבה ידווח על מספר אופציות להסדר חוב, ובהמשך תובא ההכרעה להצבעת המחזיקים. בין האפשרויות שעל השולחן – גם ההצעה המעודכנת של החברה עצמה, שפורסמה היום.
ההצעה החדשה מבקשת לפרוע את מלוא חוב החברה למחזיקי האג"ח, שצפוי לעמוד על כ-378 מיליון דולר עד לסוף יוני הקרוב, וזאת באמצעות גיוס הון משמעותי בשוק. מתווה ההצעה מתבסס על גיוס של כ-188 מיליון דולר – מתוכם 153 מיליון דולר באמצעות הנפקת אג"ח סטרייט, ו-35 מיליון דולר נוספים באמצעות אג"ח להמרה, בהנחה שיגויסו במלואם. סכום זה ישלים את יתרת החוב הקיימת, כאשר יתרת המזומנים בקופת החברה צפויה לעמוד על כ-210 מיליון דולר לאחר השלמת ההנפקה.
קרן קיסטון צפויה להגיש הצעה שלדבריה תהיה רצינית אך היא טרם הונחה בפני הנציגות.
לאחר האסיפה שיתקיים היום, צפויים מחזיקי האג"ח לבחור בין מספר חלופות להסדר – ובהן גם מתווים נוגדי הצעה מצד נציגויות או גופים מתחרים. ייתכן גם שמחזיקים מסוימים יציעו שינויים לתנאי הגיוס, או ידרשו מימוש נכסים לפני אישור המתווה. כך או כך, ההצבעה הקרובה צפויה להכריע את עתיד החברה ואת גורל חובותיה.
















