פרטנר מציגה רבעון שלישי חזק – תזרים מזומנים של 330 מיליון שקל ועלייה ב-ARPU ל-44 שקל
ביטול הפרשה לנטפליקס חיזק את הרווחיות – ומחיר היעד עולה ל-42 שקל
פרטנר מסכמת רבעון שלישי חיובי ל-2025, עם נתונים המשקפים צמיחה כמעט בכל מגזר. ביטול ההפרשה למע״מ בגין לקוחות נטפליקס, בהיקף של 38 מיליון שקל, תרם לשיפור בשורה התפעולית והוביל לתוצאות טובות מהתחזית המוקדמת. תזרים המזומנים נותר נקודת חוזק מרכזית והגיע למעל 330 מיליון שקל מאז תחילת השנה. על רקע עדכון המודל, מחיר היעד למניה עלה ל-42 שקל וההמלצה נותרה תשואת יתר.
סלולר – גיוס של 23 אלף מנויי פוסטפייד ו-ARPU של 44 שקל
ברבעון השלישי הוסיפה פרטנר כ-23 אלף מנויי פוסטפייד, וכ-90% מלקוחות החברה משתייכים למגזר זה. שיעור הנטישה נותר נמוך ועמד על 4.9%. ה-ARPU עלה בשקל ל-44 שקל, בעיקר בזכות עלייה בהכנסות מרומינג ומחבילות דור 5.
הכנסות מגזר הנייד הגיעו ל-487 מיליון שקל. בגזרת ציוד הקצה נרשם שיפור נוסף, עם תרומה של 21 מיליון שקל לרווח הגולמי בזכות תמהיל מכירות רווחי יותר.
תשתיות ושוק נייח – 5,000 מנויי סיבים חדשים ו-EBITDA של 153 מיליון שקל
מספר מנויי הסיבים עלה ב-5,000 והגיע ל-457 אלף. ההכנסה הממוצעת במגזר עלתה ב-2 שקלים לעומת הרבעון הקודם, בעקבות עליית מהירויות וצירוף מנויי סיבים.
הכנסות המגזר הסתכמו ב-331 מיליון שקל. ה-EBITDA עלה ל-153 מיליון שקל, לעומת 134 מיליון שקל ברבעון המקביל. שני הרבעונים כוללים רכיבים חד-פעמיים, אך בנטרולם ניכרת צמיחה עקבית.
לפי הדוח, הוצאות הסכם ה-IRU מול בזק הסתכמו ב-47 מיליון שקל, ויתרת התשלום ל-2025 עומדת על 4 מיליון שקל.
תזרים, הוצאות ותחזית – 2026 צפויה להיות חזקה יותר
פרטנר ייצרה מאז תחילת השנה תזרים חופשי של 330 מיליון שקל לאחר תשלומי ריבית. ההוצאות התפעוליות ירדו ברבעון ל-90 מיליון שקל בעקבות ביטול ההפרשה לנטפליקס, אך נתון זה אינו מייצג וצפוי לעלות.
התחזית המעודכנת של לובלין מדברת על תזרים של כ-420 מיליון שקל ב-2025, ומעל 470 מיליון שקל ב-2026. רבעון שלישי מחזק את המגמה החיובית. רבעון 4 יושפע עדיין מהטלוויזיה הישנה, אך ברבעון הראשון של 2026 צפויה תמונה רווחית יותר. מחיר היעד המעודכן עומד על 42 שקל – אפסייד של 17% על מחיר המניה האחרון.
















