פלאפון מעלה את ההצעה להוט מובייל ל – 2.3 מיליארד שקל
מבקשת בלעדיות ומאותתת על נחישות להשלים את העסקה עם Altice
לאחר חודשים של מו"מ ודיווחים רציפים לשוק ההון, עסקת רכישת הוט מובייל מגיעה לנקודת רתיחה. בזק מעדכנת כי חברת הבת פלאפון העלתה את הצעתה לרכישת מלוא הבעלות בהוט מובייל, והעמידה אותה על 2.3 מיליארד שקל, בכפוף להתאמות ולתנאים נוספים.
ההודעה מגיעה בהמשך לדיווחים המיידיים מנובמבר 2025, במסגרתם הוגש מסמך כוונות בלתי מחייב לקבוצת Altice International, ולאחר מכן נחתם מזכר עקרונות בין פלאפון להוט.
למרות שהצדדים הגיעו להבנות מסחריות מתקדמות, השלימו שלבים משמעותיים של בדיקת נאותות ואף קיימו שיח רגולטורי מעמיק, בתום 60 הימים שהוקצבו למו"מ לא נחתם עדיין הסכם מחייב.
מעלה מחיר – ומבקשת בלעדיות
בזק מדווחת כי פלאפון עדכנה את סכום ההצעה מסך של 2.1 מיליארד שקל לסך של 2.3 מיליארד שקל, כאשר תוספת של 200 מיליון שקל מותנית בתנאים נוספים וכן בקבלת בלעדיות לצורך הגעה להסכם סופי ומחייב.
תוקף ההצעה המעודכנת נקבע עד ליום חמישי, 22.1.2026.
על הוט מובייל מתמודדות כיום מספר קבוצות, אך בניגוד להערכות המוקדמות, פלאפון היא זו שבוחרת להעלות את רמת ההימור ולשפר את הצעתה, במטרה להוביל את Altice למסלול של אישור רגולטורי מול הרשויות בישראל.
מבחינת Altice, הדילמה המרכזית אינה רק המחיר, אלא בעיקר פרופיל הסיכון: האם לבחור בעסקה עם פלאפון, הכוללת תמורה גבוהה יותר אך חשיפה מהותית לאי-ודאות רגולטורית, או להעדיף עסקה חלופית, בסיכון נמוך יותר – אך גם במחיר נמוך יותר.
לצד פלאפון, מתמודדות על רכישת הוט מובייל גם דלק ישראל, קבוצת עומרי כהן בשיתוף משקיעים מחו"ל, וקבוצת גיל שרון, אליה חברו מספר גופים מוסדיים.
















