מכירת סלקום דורכת במקום וכרגע נראה שאין קופצים. משיחות עם גורמים בשוק ההון שהביעו עניין ברכישת החברה עולה כי גם מבחינת המחיר שדורשת דסק"ש וגם מבחינת העלייה בשער הרבית, הופכים את העסקה ללא רלוונטית בשלב הזה. על פי הערכות הסיכוי שדסק"ש תמכור עוד 10% ממניותיה בחברה בשוק ההון, הופך להיות רלוונטי יותר מתמיד.
גורמים המקורבים לנושא אומרים שסלקום נמצאת על המדף ותישאר על המדף היות ובעלי השליטה לא מעוניינים להמשיך ולהחזיק בה, אך כרגע אין קונים. במצב כזה ייתכן ובסלקום יקרה מה שקרה בפרטנר שהמתינה לעיתוי המתאים עד שהגיעה קבוצת רכישה.
ועד שזה יקרה הקבוצה תנסה לממש עוד חלק מאחזקותיה כדי להחזיר חלק מהחובות הרובצים עליה. הערכה היא שזה לא יקרה כרגע על רקע הירידה במחיר המניה והעובדה שמשרד התקשורת לא אישר ירידה באחזקות בגרעין השליטה.
















