מנכ"ל בזק, רן גוראון, עלב ופגע בעיתונאית שבאה לפגישה עימו וגרם לה לעזוב את הפגישה לאחר כמה דקות. העיתונאית הגיעה השבוע לפגישה ביחד עם שני עיתונאים לפגישת היכרות ועדכון, ומיד כשהחלה הפגישה התעלם גוראון בבוטות משאלותיה, עלב בה ביהירות ובזילזול, וגרם לה לצאת מהפגישה.
מקורות בבזק ששמעו על האירוע מציינים כי העיתונאית עזבה את הבניין בתחושה קשה ולאחר זמן לא ארוך עזבו גם שני העיתונאים הנוספים שנכחו בפגישה את החדר ויצאו בתחושות קשות. אציין כי גם בממשקים נוספים בתוך החברה ישנה אי נוחות בלשון המעטה מהתנהלותו.
דובר בזק סירב להגיב.
















