החברות פרטנר ובזק זכו היום בדירוג הגבוה ביותר פלטינה פלוס של ארגון מעלה ESG לאחריות תאגידית. ארגון 'מעלה' בוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק. הזכייה בדירוג הגבוה ביותר משקפת בין היתר את ההירתמות וההתנדבות של אלפי עובדי החברה לעשייה קהילתית משמעותית, שהתעצמה מאז ה-7 באוקטובר, עם נתינה למען כוחות הבטחון, חיילי צה"ל, משפחות החטופים והתושבים המפונים – למען מדינת ישראל.
עבור פרטנר מדובר בזכייה ה – 11 ברציפות. עבור בזק מדובר בזכייה בפעם הראשונה.
מומו מהדב, מנכ"ל ארגון "מעלה": "דירוג 2024 משקף התגייסות, המשכיות והתחדשות. ההתגייסות בולטות בקפיצה בשיעור התרומות לקהילה ובמעטפת התמיכה בעובדים בחברות. למרות כל הקשיים של השנה, דירוג 2024 בהתאם למתווה הרב שנתי שלו של שיפור מתמיד הציג קריטריונים מאתגרים יותר בכמה מהתחומים, בפרט בהקשרי הגיוון, הסביבה והאקלים וניהול ESG בגופים הפיננסיים".
דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר, מסרה: "הזכייה שלנו משקפת את הפנים היפות של פרטנר ואת ה-DNA הייחודי שלנו. פרטנר של היום היא חברה טובה יותר, הפועלת כל הזמן לשיפור בכל דבר שהיא עושה. כחברה ישראלית המשרתת מיליוני לקוחות ישראליים, היה זה טבעי עבורנו מיד עם תחילת המלחמה לשים את "ישראל לפני פרטנר" ואנו ממשיכים לעשות כך".
יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד אמר היום: "כחברת התקשורת המובילה בישראל, בזק מחוברת ומחויבת לחברה הישראלית, לחוסנה ולהתפתחותה. הזכייה בציון פלטינה פלוס בדירוג מעלה מבטאות את הפעילות רבת השנים בתחום. זו הזדמנות להודות לנאמני ה-ESG והשותפים הרבים בחטיבות השונות של בזק ובחברות הבנות פלאפון, yes ובזק בינלאומי Tech הפועלים באופן עקבי ונחוש לקידום התחום- ההישג הזה הוא קודם כל שלהם".
















