שכרו של מנכ"ל סלקום אלי אדדי יתעדכן ל – 110 אלף שקל בחודש, כך עולה מהודעה על זימון אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות שתתקיים ב-26 ביוני 2025. על סדר היום של האסיפה שני נושאים מרכזיים: אישור עדכון מדיניות התגמול לנושאי משרה בחברה ואישור עדכון תנאי כהונתו והעסקתו של מנכ"ל החברה, אלי אדדי. נזכיר שאדדי נכנס לתפקידו בתנאי שכר נמוכים משל קודמו דניאל ספיר, וכעת הוחלט להשוות פחות או יותר את תנאי השכר שהיו לספיר https://zmanavir.co.il/article/25582/.
על פי הדוח, מוצע לעדכן את שכרו החודשי של מנכ"ל החברה בתוקף החל מחודש אוגוסט 2025, כך שיעמוד על 110 אלף שקל, וזאת ללא הצמדה למדד המחירים לצרכן. מדובר בעלייה משמעותית לעומת שכרו הנוכחי העומד על 90,000 שקל צמוד למדד (נכון לאפריל 2025 – כ-90,600 שקל).
בנוסף, מוצע להגדיל את מענק המטרה של המנכ"ל מ-6 משכורות ל-7 משכורות, ולהגדיל את המענק השנתי בשיקול דעת מ-1.5 משכורות לעד 3 משכורות חודשיות.
במקביל, החברה מבקשת לאשר שינויים במדיניות התגמול הכללית, הכוללים:
- שינוי ביחסי רכיבי התגמול (הקבוע והמשתנה) של המנכ"ל
- עדכון נוסחאות ומשקולות יעדי המענק השנתי עבור המנכ"ל ונושאי המשרה
- הוספת רשימת קריטריונים מתוכם יהיו רשאים ועדת התגמול והדירקטוריון לקבוע את יעדי המענק השנתי בתחילת כל שנה
- שינוי בתנאי הסף ובחישוב ציון הביצועים של כלל הרכיבים
בדוח ציינו ועדת התגמול והדירקטוריון כי "בקרב חברי ועדת התגמול והדירקטוריון שוררת הערכה רבה למר אדדי המועסק בחברה מזה כ-22 שנים, מתוכן שנים רבות בתפקידים בכירים בחברה".
עוד נכתב כי "עם כניסתו של מר אדדי לתפקיד, הוא ביצע מהלכים נרחבים במטרה להגדיל את רווחיות החברה, לשפר את תזרים המזומנים שלה ואת המדדים הפיננסיים שלה. כעת, בחלוף כ-10 חודשים מאז מונה מר אדדי לתפקידו, סבורים ועדת התגמול ודירקטוריון החברה כי יש לעדכן את שכרו ואת מנגנון המענק המוצע לו".
על פי ההערכות בדוח, העלות הכוללת של חבילת התגמול למנכ"ל החברה במונחי עלות מעביד על בסיס שנתי לאחר העדכון המוצע תעמוד על כ-3.757 מיליון שקל, מתוכם כ-1.848 מיליון שקל שכר, כ-990 אלף שקל מענק (המשקף מענק מטרה בגובה 7 משכורות בצירוף מענק בשיקול דעת של 2 משכורות), וכ-919 אלף שקל בגין הקצאת אופציות.
לדברי החברה, ועדת התגמול והדירקטוריון בחנו את היחס בין תנאי הכהונה של מנכ"ל החברה לאחר העדכון המוצע לבין השכר הממוצע והחציוני של עובדי החברה, ומצאו כי יחס זה הינו סביר ואין בו כדי להשפיע לרעה על יחסי העבודה בחברה.

















בלי למצמץ ומבלי שאף אחד ממש שם לב הם התחילו להודיע על עליית מחיירם חזיירת של 50% במסלול בסיסי למשל מ 40 ל 60 שח עם תוספות ו"שיפורם" חסיר משמעות שלא עוים ךלהם יותר ואילן מצב ש99% מהלקוחות זקוקוים לכך . אבל זה יעלה להם את הכסות בהיקץ עצון. ואתם מתעלמים מזה ורק עסוקים במשכורת שלו והבונוסים של מנהיג החזירות