יניב קוריאט מונה לתפקיד מנכ"ל wecom, כך נודע ל – zmanavir. קוריאט, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות בסלקום ובתפקידו האחרון יועץ לחברת CMG, יחליף בתפקיד את יריב לרנר שיחזור לשמש כיו"ר הדירקטוריון. לרנר כיהן בשנה האחרונה כמנכ"ל החברה לאחר עזיבת אסף עופר במקביל לתפקידו כיו"ר, וכעת החליט שהוא רוצה להתפנות לטיפול בעסקיו הנוספים.
קוריאט שימש כיועץ בחברת CMG שהיא החברה המשותפת לסלקום ולwecom, והתפטר מהתפקיד לטובת התפקיד החדש. הוא ייכנס לתפקיד ב – 1 בינואר.
בשיחה עם zmanavir אישר קוריאט את הדברים.
wecom היא חברה שנרכשה על ידי יריב לרנר וקרן כלירמרק במסגרת הסדר חוב לחברת אקספון סלולר. בהתחלה היא נוהלה על ידי אסף עופר שפרש לאחר שהגיע למסקנה שלא יוכל לממש את תוכניותיו לפיתוח החברה ועבר לנהל את פז גז. לחברה יש הסכם שיתוף רשתות ביחד עם סלקום.
















