סמנכ"ל הכספים של סלקום גדי אטיאס קיבל בנוסף לתפקידו גם את תחום הפיתוח העסקי של החברה, זאת בעקבות עזיבתו של ניר יוגב לתפקיד מנכ"ל סלקום אנרג'י. היועצת המשפטית של סלקום לאריסה כהן קבלה לאחריותה את הטיפול ברגולציה. שני התחומים היו באחריותו של יוגב, כך שלמעשה התפקיד המסורתי של מנהל הרגולציה בסלקום למעשה בוטל. בעבר התפקיד אף היה בדרגת סמנכ"ל, בתקופתו של עמוס שפירא (ועוד לפני כן) שאז מילא אותו איתמר ברטוב שכיהן כמזכיר החברה ואחראי על הרגולציה.
















