פתיחת השנה מבחינת הניודים בסלולר בינואר אינה מבשרת על שום שינוי או מגמות מיוחדות, מלבד העובדה שנראה שיש פחות ניודים בשוק בסך הכל, כנראה בגלל המלחמה.
סלקום מסיימת את החודש עם מינוס 500 ניודים. מתחילת השנה גולן טלקום נעלמת ממפת הניודים וזאת על רקע המיזוג שלה המלא עם סלקום, כך שהמספרים שלה לחיוב או לשלילה נטמעים בנתונים של סלקום. במלים אחרות מינוס 500 מייצגים את סלקום וגולן ביחד.
אחריה ברשימת השחקנים המוכרים WECOM (אקספון סלולר לשעבר) שלקחה 1,200 מנויים, כנראה על רקע הקמפיין שבו עלתה בחודש האחרון.
פלאפון מסיימת את ינואר עם ניוד שלילי של 2,700 מספרים, פרטנר עם ניוד שלילי של 1,800, והוט מובייל מסיימת עם תוספת של 600 מספרים שהצטרפו אליה.
019 סלולר שבחודשים האחרונים הפתיעה לעתים עם ניודים יפים, מסיימת את החודש עם מינוס 2,600, ורמי לוי עם 900 מספרים חדשים שהצטרפו אליו.

















המספרים לא מסתדרים. סכום הניוד שלילי של כל החברות צריך להיות שווה לסכום התוספת של כל החברות.