החברות הסלולריות מתכננות לבקש פגישה עם בכירי משרד האוצר לאחר שישלימו את העבודה ההשוואתית בנושא אגרות התדרים. החברות החליטו שמבחינת סדר הפעולות, יהיה הרבה יותר נכון מבחינתם להשלים את העבודה ושיהיה להם מידע מוצק, ורק לאחר מכן לנסות ולהתחיל בפגישות עם ראשי האוצר, כאשר התוכנית היא להיפגש עם ראש אגף התקציבים, ועם מנכ"ל משרד האוצר בשלב הראשון. העבודה נעשית על ידי חברת הייעוץ Plum Consulting.
גורמים בכירים בשוק הסלולר מעריכים שהחברות יהיו חייבות לצאת למאבק חריף בנושא תשלום אגרות התדרים שהשנה צפויים לגדול דרמטית החל מאוגוסט. סך האגרות עמד ב-2023 על 317 מיליון שקל והוא אמור לזנק ל-440 מיליון שקל ב-2024 כיוון שמשרד האוצר מבטל הנחה שנתן להן ב – 2020 על תדרי דור 5 ותוקפה מסתיים השנה.
















