עוד בטרם יבשה הדיו על הצהרת החברות הסלולריות כי הן הולכות להפעיל eSIM והיום פרטנר משיקה קמפיין עם הזמנה לנצל את השירות. החברה עולה עם קמפיין לעידוד ה – 5G שבסיומו היא הוסיפה כי מצטרפים חדשים לשירותיה יכולים לעשות זאת באמצעות ה – eSIM.
מדובר בהשקה רשמית של השירות, המלמדת כי ממילא החברה התכוונה להשיק את השירות וכך גם רוב מתחרותיה. בשוק רווחות השערות כי העובדה שהחברות השיקו את השירות כבר עכשיו, ולא המתינו עד לפחות לאחר חג הפסח, מלמדת שהן אינן חוששות שהשירות יפגע בהכנסות שלהן מנדידה בינלאומית, אחרת היו מחכות כמה שיותר בטרם ישיקו את השירות.
















