מנכ"לית משרד התקשורת ענבל משש, יחד עם יו״ר נעמת חגית פאר, מקדמות מיזם בקרב חברות התקשורת והדואר, בשם ״שומר.ת אחותי״ – תוכנית הכשרה ייחודית לזיהוי נשים במערכות יחסים אלימות שפותחה בנעמת. לשם כך, משרד התקשורת קורא לחברות התקשורת והדואר להירתם למאבק באלימות במשפחה ומזמין אותן להשתתף במיזם החשוב. התוכנית הייחודית שפותחה בנעמת מיועדת להכשיר עובדים ונציגי שירות בחברות התקשורת לזיהוי סימני מצוקה בקרב נשים הנמצאות במערכות יחסים אלימות ולהפנייתן לגורמי סיוע מתאימים.
בתוך כך, בכנס שהתקיים היום, 28/10/24, בראשות מנכ״לית משרד התקשורת ויו״ר נעמת, השתתפו חברות התקשורת והדואר המובילות במשק, בהן: הוט, יס, פלאפון, פרטנר, סלקום, בזק, בזק בינ״ל, וויקום, טלזר 019 וחברת הדואר.
התוכנית הייחודית כוללת הכשרה המועברת על ידי מומחיות בתחום הטיפול באלימות במשפחה מטעם נעמת.

בתמונה מימין קרן אופק יו"ר ועד העובדים של פרטנר, יו"ר נעמת חגית פאר וענבל משש מנכ"לית משרד התקשורת
















