טורניר הפוקר של וראייטי גייס 2.5 מיליון שקל: פרטנר נתנה חסות זו השנה הרביעית
ערב ההתרמה השמיני של הארגון התקיים אמש בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בהשתתפות בכירים במשק לצד מאות לוחמים, פצועים ומשפחות שכולות
ערב ההתרמה השנתי של ארגון וראייטי ישראל התקיים אמש בהאנגר 11 בנמל תל אביב, זו השנה השמינית. במסגרת האירוע נערך טורניר הפוקר ALL IN בהשתתפות בכירים במשק, ובמהלכו גויסו 2.5 מיליון שקל. קבוצת פרטנר נתנה חסות לאירוע זו השנה הרביעית ברציפות, ומנכ"ל החברה אבי גבאי נפגש במהלכו עם נשיא הארגון אודי אנג'ל.
לצד אנשי העסקים השתתפו בטורניר מאות לוחמים, פצועים, תושבי יישובי העוטף ומשפחות שכולות. מאז ה-7 באוקטובר משמש מיזם ALL IN לגיוס כספים לא רק לפעילות העמותה, אלא גם לאוכלוסיות שנפגעו במלחמה, בשיתוף "האלמנט החמישי – מרחבי תמיכה וריפוי".
ארגון וראייטי ישראל מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים מרקע סוציו-אקונומי נמוך. במהלך השנים סייע הארגון לעשרות אלפי ילדים ובני נוער עם אוטיזם, שיתוק מוחין, תסמונת דאון ולקויות נוספות, מכל המגזרים.
















