ערב ההתרמה השנתי של ארגון וראייטי ישראל התקיים הערב בהאנגר 11 בנמל תל אביב בסימן "חרבות ברזל". זו השנה השלישית ברציפות שקבוצת התקשורת פרטנר נרתמת ונותנת חסות לאירוע.
כמדי שנה, התקיים במהלך האירוע טורניר פוקר בהשתתפות בכירים במשק, כאשר הפעם לקחו חלק גם נפגעים מהמלחמה ואנשי ונשות מילואים, שקיבלו חיבוק חם מהקהל. במהלך האירוע נפגשו אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר, ודגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר, יחד עם אודי אנג'ל, נשיא ארגון וראייטי ישראל.

















