סלקום וגולן טלקום הודיעו היום על הרחבת חבילות הרומינג ללקוחות שנתקעו בחו"ל ללא תוספת תשלום. סלקום תעניק אוטומטית לכלל הלקוחות השוהים בחו"ל ורכשו חבילה 2 ג'יגה נוספים לגלישה ותוספת של 30 דקות שיחה וסמסים (לארץ וליעדים בחו"ל), על מנת שיוכלו להמשיך להתעדכן, להישאר זמינים לבני הבית במספרם הרגיל ולבצע שיחות, גם כעת. גולן טלקום תעניק אוטומטית לכלל הלקוחות השוהים בחו"ל ורכשו חבילה, 1 ג'יגה נוספת לגלישה, על מנת שיוכלו להמשיך לשמור על קשר ולהתעדכן באופן רציף. העדכון מתבצע אוטומטית ואין צורך לפנות לשירות הלקוחות.
















