איגוד השיווק מכריז על השקת תחרות ה-Impact, שתוקיר יוזמות ומהלכים שיווקיים בעלי ערך חברתי מובהק ושהשפיעו לטובה על החברה הישראלית. התחרות פתוחה להגשה לכל סוגי הארגונים והחברות – ללא עלות.
על פי איגוד השיווק, הקריטריונים המרכזיים להשתתפות בתחרות הם: שילוב של תרומה לקהילה ופעילות שיווקית, מידת ההשפעה החשיפה ותרומתו של המהלך, מידת החדשנות והיצירתיות של הפעילות.
צוות השופטים והשופטות יורכב מסמנכ”לי שיווק בכירים ודמויות מובילות בזירת השיווק החברתי בישראל, שיבחנו את המועמדויות על פי הקריטריונים שנקבעו. הנהלת איגוד השיווק, בחרה בדרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes ופלאפון לשמש כיו"ר הועדה.
















