yes ופלאפון העניקו מלגות לחיילי גבעתי
חברות התקשורת yes ופלאפון העניקו מלגות לימודים ל-12 לוחמי חטיבת גבעתי, בהם שישה שנפצעו בקרבות ברצועת עזה בשנתיים האחרונות. האירוע התקיים בבית "קרן הישג" בתל אביב בהנחיית השחקן יהודה לוי, פרזנטור פלאפון.
בין הנוכחים: אילן סיגל, מנכ"ל yes ופלאפון; איציק לויט, יו"ר עמותת בית חטיבת גבעתי; אלוף (מיל') יום טוב סמיה וסא"ל צחי גושן.
"אנחנו גאים לעמוד לצידם של לוחמי גבעתי ולסייע להם להתחיל את דרכם באזרחות", אמר אילן סיגל. איציק לויט הוסיף כי המלגות הן "ביטוי להכרת תודה על שירות תובעני וקשה במיוחד בתקופת המלחמה".

















