בזק נותנת החסות הראשית לגביע המדינה בכדורסל
מפעל הגביע לגברים ולנשים ייקרא העונה גביע המדינה בזק
בזק תשמש העונה כנותנת החסות הראשית למפעל גביע המדינה בכדורסל לגברים ולנשים, כך הודיע היום איגוד הכדורסל. במסגרת שיתוף הפעולה ייקרא המפעל גביע המדינה בזק, והחברה תקבל חשיפה פרסומית במגרשים, על גבי הפרקט ועל מסכי הלד.
הגרלת רבע הגמר והלו״ז
השלב הראשון של שיתוף הפעולה ייצא לדרך היום עם הגרלת משחקי רבע הגמר בגברים, בהשתתפות שמונה הקבוצות הראשונות בליגת העל בתום הסיבוב הראשון. הקבוצות המדורגות 1-4 ישחקו מול המדורגות 5-8, כאשר הביתיות תיקבע בהגרלה. בהגרלה ישתתפו שחקני העבר ארז מרקוביץ ורביב לימונד, לצד דניאל שמעוני, סמנכ״ל החטיבה העסקית בבזק.
משחקי רבע הגמר בגברים ייערכו בין 31 בינואר ל־2 בפברואר, וחצאי הגמר והגמר בין 15 ל־19 בפברואר. חצאי הגמר לנשים יתקיימו ב־22 בפברואר, והגמר ב־25 בפברואר בבית מכבי בראשון לציון.
מנכ״ל בזק, ניר דוד, מסר כי החיבור לגביע המדינה טבעי עבור החברה, כמי שמחברת בין קהלים מכל רחבי הארץ. יו״ר איגוד הכדורסל, עמוס פרישמן, אמר כי שיתוף הפעולה עם בזק מעניק רוח גבית למפעל יוקרתי ומהווה עדות לעוצמת הכדורסל הישראלי ולחיבור בין ספורט לחברות מובילות במשק.
















