כנראה שההחלטה ללכת לגישור אינה מרפה את ידי הצדדים שממשיכים להתכתש ביניהם בכל דרך, והפעם מגיע תורה של הוט להתלונן ברשות התחרות נגד קשת. בשבוע שעבר הסכימו שתי החברות הנמצאות בסכסוך מסחרי קשה לפנות לגישור אצל השופט אשר גרוניס כדי לפתור את הוויכוח המסחרי ביניהם על התשלומים שדורשת קשת מהוט עבור העברת תכניה בפלטפורמות השונות של הוט, וכעת מתברר שעל הדרך החליטה הוט להתלונן ברשות התחרות נגד צעדים לא לגיטימיים שלשיטתה נוקטת קשת נגדה.
הוט דורשת מהרשות לפסול את המיזוג שאישרה בין קשת ל – RGE במסגרתו החברות הקימו מיזם טלוויזיה חדש שאמור לעלות לאוויר FREE TV. כמו כן מבקשת הוט מהרשות להורות לקשת שלא להתנות העברת תכני ה – VOD שלה להוט בדרך של ניצול כוחה המונופוליסטי.
הוט טוענת בתלונה כי הזהירה מראש מפני ניצול לרעה של כוחה של קשת והמציאות בשטח מוכיחה שצדקה. לטענתה קשת מייצרת חיבור בין שידורי ה – VOD לשידורי ה – OTT, שעליהם הוט כבר לא אמורה לשלם על פי החלטת שר התקשורת. הוט אומרת בתלונה שכאשר קשת כורכת בין שני הנושאים היא מאיימת על הוט ומנצלת את כוחה המונופוליסטי שכן ברור שהוט לא יכולה שלא לשדר את תכני קשת בפלטפורמת האינטרנט שלה.
















