נתוני הניידות בסלולר בשבוע שעבר הצביעו על מגמה שנראתה מעט מוזרה. בעוד שפרטנר וסלקום איבדו מנויים (כ-800 כל אחת), הוט מובייל צירפה כ-1,200 מנויים חדשים. עכשיו, צריך להגיד שלא מדובר באירוע קיצוני, והיו דברים מעולם, אבל ממה שדווח נראה שהסיבה לכך היא שהוט מובייל יצאה במבצע נקודתי ב-.16.90 שקלים לחודש מתחת לקו, כמובן, ושוב טרפה את השוק. הוט מובייל, ולא בפעם הראשונה, פשוט מטלטלת את השוק כל פעם מחדש, ומותירה את כל השוק במצב צבירה – המום.
בשוק הסלולר מנסים השחקנים לשמור על רמת מחירים שפויה או להעלות מחירים על מנת לשמור על רמת רווחיות בשנה שצפויה להיות קשה, והוט מובייל פשוט טורפת את הקלפים לכולם. נזכיר שבשבוע שעבר הייתה זו פלאפון שיצאה עם תוכניות חדשות על רקע השקת ליבת הרשת החדשה SA, שתאפשר לה להיות שחקנית 5G על מלא.
מטבע הדברים, ניכר היה שפלאפון (שהלכה בעקבות סלקום) מנסה להעלות מחיר בצורה מתוחכמת על ידי מתן תיעדוף בביצועים ללקוחות שיצטרפו לתוכנית החדשה. קשה לדעת אם 16 השקלים של הוט מובייל הם תגובה למבצע של פלאפון, אבל מצד שני, הוט מובייל התמחתה בשנים האחרונות בלהוציא את האוויר למתחרותיה בכל פעם שניסו לעשות מהלך שיווקי. ממש מלחמת גרילה שיווקית.
אחת הערכות היא שהאסטרטגיה של הוט מובייל, בדומה להוט, היא לגייס כמה שיותר לקוחות, מתוך ידיעה ברורה שהחברה לא שמה בראש מעייניה את השירות ולכן לצד איבוד הלקוחות המסיבי היא מגייסת לקוחות חדשים ללא הכרה במחירי הפסד.
האסטרטגיה הזו נשמעת בעייתית אבל מישהו בקבוצת הוט כנראה מאמין שזו הדרך הנכונה להתנהל בשוק הסלולר ולגרום לו לדמם, כי במשחק של קבוצות תקשורת, מתחרותיה גורמות לה לדמם בטלוויזיה.
את 2023 סיימה הוט מובייל עם הכנסות של 231 מיליון יורו, לעומת 254 מיליון יורו ב-2022, ירידה של 9%.
נזכיר שלאחרונה מונה מנכ"ל הוט מובייל, אילן ברוק, לאחראי על מכירות כל הקבוצה. כלומר מלבד לנהל את הוט מובייל הוא נדרש לנהל את מכירות האינטרנט והטלוויזיה.

















המחיר הזה הוא לשנה בלבד, לאחר שנה המחיר הוא 49.90
המחיר הזה הוא לשנה, לאחר שנה המחיר עולה ל 49.90..
אתמול דיברתי עם נציגה ואמרה שהחבילה הכי זולה זה 39.90
אז למה לחרטט???
כנ"ל אצלי.כל אחד עושה מה שבא לו נציג שירות אחד עשה לחבר שלי הנחה לעוד 3 חודשים על 20.90 אחרי החודש ה13 מההצטרפות
אני לא הסכמתי אפילו ב16.90 רק בגלל העיקרון .החברה הזאת לוקחת לכם פתאום 50 שח פתאום 60 שח ואז אם ראיתם טעות זה כבר עובר לחודש הבא זיכוי רק בשביל שלא תעזבו..כמו כן העובדים שלהם מדברים אלייך בצורה מזלזלת אין העברה לשום מנהל ערב סעיפים שהם החליטו עבור מנהלים בלבד הזוי!!ןבנוסף הם טוענים שהם לא חייבים לנו סוג של שירותים כאלא פשוט ביזיון ולא רק זה הכיסוי שלהם לא בכל הארץ השרות סייבר שלהם זה קשקוש פנימי לקחת עוד 10 שח כמו בכל החברות עבודה בעיניים !!הם מאובטחים גם סייבר לא יעזור בהתקפה איראנית .אז למרות שעזבתי אותם היום הם משאירים הודעה. משימור לקוחות 16.90 שח והנה עכשיו זה יצא לכלל המדינה כמה זיזלול האינטליגנציה של בני אדם כמההה
אני כבר יותר מ-3 שנים עם "הוט מובייל" ומרוצה עד הגג.קליטה בכל מקום-לא יודע מאיפה הבאת את זה שאין קליטה ולא היו אף פעם מקרים של גביית סכומים גבוהים יותר ממה שסוכם,בקיצור לא מבין מהיכן אוסף של השטויות שמספרים פה.ואם מחיר הוא רק לשנה אז מה הבעיה-לאחר שנה תדרוש מחיר זהה או תעבור חברה וזהו.גם לי לא הסכימו להשאיר מחיר לאחר שנתיים-עברתי חברה ליום 1 בלבד וחזרתי כלקוח חדש לאותו מחיר.מה ההעיה?!
תמורת שלום אני לא אתחבר לחברה הזאת בכל תחום
כשהמחיר יהיה חינם
גם אז לא מצטרף להוט בשום צורה
תסבלו….
מסכימה עם כל מילה.
הם פשוט נוראיים!
ניסיתי להתנתק מהם, ועד שענו לי לקח כמעט חודשיים, וגם זה רק אחרי התערבות משרד התקשורת. לא מומלץ! גם במחיר זול.
ממוסחרים לא להצטרף לשום מוצר של הוט
החברה הכי נוראית בעולם .. יודעת מה הולך מבפנים… לא משנים לאנשים חבילות כי לנציגים זה פוגע בבונוסים.. מנתקים שחץיחות מבטיחים להוזיל ובסופו של דבר מייקרים .. חברה פח אשפה לא להתעסק איתם… הם יתנו לכם 16.90 יוסיפו לכם סייבר , תא קולי שיחות חול והופפפפ תראו בחשבונית 40₪ ..
והכי מצחיק זה שרבים עם לקוח שהוא לא רוצה חבילה אומרים לו אבל אתה אישרת מסלול בעלות גבוה חחחחח … חברה הזיהההה.. משכורות רעב לעובדים משלמים מינימום אומרים להם לעבוד על לקוחות כדי לקבל בונוסים על מכירות…. . אין שם שום וכלום…
אני לחברת הוט לא מתחבר גם אם יתנו לי טריפל בחינם. אוסף של נוכלים ושקרנים. את כל הבעיות הם יוצרים בין חמישי בערב ליום ראשון בבוקר, כך שיותר מ 48 שעות אין עם מי לדבר. מחליפים לך תוכניות מבלי לשאול אותך וכשאתה מוכיח להם באמצעות הקלטת שיחות שמה שהבטיחו לא מתקיים אז התשובה היא שהמבצע ההוא הסתיים ולא ניתן לחזור אליו. הם מבטיחים ולא מקיימים ולא ניתן לחזור למב שהבטיחו. שילכו לחפש מי ינענע אותם. שלא לדבר על כל התרגילים שהם עושים בשביל לא לנתק אותך. מבחינתי חברת הוט זו חברה שלא קיימת.
ה"מבצעים" שלהם זה לתקופה מוגבלת . אחרי זה הם בטוחים שאתם בכיס שלהם , ומקפיצים מחיר לרמה לא סבירה.
התמורה הטכנית טובה מאוד. הקליטה מעולה. אבל השירות גרוע מאוד, ואת החשבון צריך לבדוק היטב בכל חודש.
המוכרים שלהם גסי רוח ותוקפניים , כאילו הם משלמים לי ולא ההיפך
חבילה כזו לא קיימת!
חברת פח,רמאים שעוקצים מנויים!!!
שאלתי היום במשרד שלהם בנתניה- לא שמעו על מחיר כזה…
אילן ברוק מלח הארץ.
ניהל אותי בפרטנר,אדם ראוי להערצה,צנוע,מקצועי,טוב לב חכם ופנומנלי
עלה והצלח
נכנסתי במיוחד רק כדי לכתוב בתגובות, ורואה שהרבה כתבו לפניי: גם אם הם ישלמו לי 16.80₪ לחודש לא אצטרף אליהם שוב.
אל תעשו לעצמכם את זה
חארות גנבים מסריחים גם בחינם לא התחבר אליהם שוב. 150 שקל חייבו אותי על חבילה של סים ששווה 20 שח פשוט גונבים וצוחקים לך בפנים אומרים יזכו יזכו ולא מזכים ולא כלום מחייבים יותר חודש הבא זלזול מוחלט בטלפון וכל ההבטחות שלהם שקרים עדיף לדבר לקיר ממליץ מאוד להתרחק וגם בחינם לא לקבל שירות מהם.