בעקבות העלאת המחירים בסלקום https://zmanavir.co.il/cellular/27056/, הוט מובייל מצטרפת למגמה ומשיקה תוכנית חדשה במחיר גבוה יותר. התוכנית נקראת 5G Basic 800 GB 2025. החברה הציגה חבילת סלולר מעודכנת במחיר של 60 שקל לחודש (למצטרפים לחבילת הסייבר במחיר 7.90 שקל לחודש). החבילה בדור החמישי (5G) מוצעת במחיר של 52.90 שקל, והיא כוללת נפח גלישה של 800 גיגה-בייט למשך שנתיים.
השאלה המרכזית בשוק הסלולר היא כיצד יגיבו המתחרות – פרטנר ופלאפון – שטרם הודיעו על שינויי מחירים. האם העלאת המחירים של הוט מובייל מהווה תפנית במדיניות החברה? קשה לדעת, שכן בשנים האחרונות נקטה באסטרטגיה אגרסיבית של שמירה על נתח שוק באמצעות מחירים נמוכים במיוחד. אסטרטגיה זו כללה מבצעים נקודתיים שהציעו חבילות סלולר במחיר של פחות מ-20 שקל לחודש, מהלכים שהדהימו את המתחרות בשוק.
















