דארן גלאט, בכיר בקרן סרצ'לייט, ותומר ראב"ד נציג הקרן בישראל, נפגשו היום עם שר התקשורת שלמה קרעי לפגישת היכרות. הפגישה התקיימה אחרי שהשבוע אישר משרד התקשורת והממשלה את ביטול גרעין השליטה בבזק, דרך תיקון צו הבזק מה שיאפשר לסרצ'לייט למכור חלק ממניותיה בבזק. בהתאם לתיקון הצו משקיעים מוסדיים יוכלו להחזיק עד 7.5% ממניות בזק. סרצ'לייט במקביל הבהירה שאין בכוונתה לצאת כרגע מהשקעתה בבזק, מה גם שתיקון הצו הוא רק השלב הראשון בדרך למימוש והשר יידרש לאשר עסקאות עתידיות.
קרעי אמר לאחר הפגישה: "שמחתי לשמוע שבניגוד לכל כותרות המאקרו המבהילות בהקשר לרפורמה המשפטית, הם ועוד רבים וטובים כמותם דווקא מחפשים להרחיב את היקף ההשקעות בישראל. רק בשבוע שעבר מניות בזק בהיקף 300 מיליון שקלים נמכרו על ידי גופים מוסדיים בישראל ונרכשו על ידי משקיעים זרים. עוד הוכחה לכך שכלכלת ישראל חזקה ואיתנה ושהמשקיעים הזרים מאמינים בשוק הישראלי. נמשיך לפעול לחיזוק מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית ולביצור מעמדה הכלכלי בעולם".
















