"אני עדיין חושב של – wecom יש פוטנציאל מאד גדול. צריך לקלוט לקוחות ולייצב אותה ויש לה הרבה לאן לצמוח ולאן להיכנס", כך אומר אסף עופר, מנכ"ל חברת הסלולר wecom עד לאחרונה בראיון בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר. "אני מאד מאמין בהנהלה ובבעלים שיש להם תוכניות גדולות ואני מאמין שיממשו אותם".
בהתייחסו לנתוני הניידות שהראו שהחברה לא צירפה מסה של לקוחות בניגוד למצופה ממנה כמחוללת תחרות אמר "המודל הזה עוד לא אמר את המילה האחרונה. אני משוכנע שכל החברות ייכנסו למודל שבנינו שבעצם מותאם לעידן ה – eSIM והרומינג, כי אחרת הם יאבדו את הרומינג. ראינו את זה גם בעבר. בסוף לקוחות רוצים פשטות. היום הרומינג הוא מחוץ לחבילה, אבל אני מעריך שעם הזמן מחירי הרומינג יירדו. יכול להיות שהקדמנו את זמננו בשנה".
לפודקאסט המלא: https://open.spotify.com/episode/3ytUKcrb5CrngUqimOrEZG?si=76nYho1USd6k8s_hogqFVA
















