איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר לשעבר מונה כיועץ בקבוצת האנרגיה אמישראגז. בנבנישתי מייעץ לבעלים ולדירקטוריון כדירקטור חיצוני והוא אינו נושא משרה. מי שמנהלת את החברה מזה כחצי שנה זו עינת רום ששימשה כסמנכ"ל משאבי אנוש בפרטנר בתקופתו של בנבנישתי.
באופן מקרי בהחלט וללא קשר, המעבר לתחום האנרגיה כנראה קורץ למנהלים מתחום התקשורת. כך היה גם עם ניר שטרן שעבר לנהל את פז, וכך גם עם המינוי של אסף עופר, מנכ"ל wecom לתפקיד מנכ"ל פזגז.
















