ישראל צריכה לפחות 2,000 אתרי סלולר חדשים כדי לתמוך בדור החמישי כראוי וכדי לענות לביקושים, כך אומר נתי כהן, ימנכ"ל משרד התקשורת לשעבר בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר. לדברי כהן, משרד התקשורת חייב להביא את מרכז השלטון המקומי לדיון סביב הקושי בהקמת אתרים, כיוון שהבעיות המרכזיות הן בבניית אתרים בתוך הערים. "מהיכרותי עם חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי, הוא רוצה מאד לקדם פתרון לבעיה כי גם הוא מבין את הצורך בהוספת אתרים".
כהן אמר עוד כי משרד התקשורת מיצה את עצמו במבנה הנוכחי וקרא להקים משרד מורחב שמאגד את כל נושא התקשוב וישראל דיגיטלית, על מנת לתת מענה רחב יותר לצרכים של המדינה. את הדברים המלאים ניתן לשמוע כאן: https://open.spotify.com/episode/6wBB77cCcBW6epxkzoMGLK?si=cc6975ced4064cc7
















