מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר-בן חורין מסיימת היום את תפקידה במשרד התקשורת. אירוע פרידה צפוי להיערך לה לאחר חג הפסח. אמש היה למעשה היום האחרון שלה, ומהיום האחריות עוברת למנכ"ל בפועל שמילה מימון, ולמי שצפוי להתמנות לתפקיד והיום הוא משנה למנכ"ל, אלעד מלכא.
בשבוע האחרון עוד הספיקה להשלים מספר החלטות שהיו בצנרת כמו החלטה לגבי צמצום מרווחים בשוק הסיטונאי, הקלות לקבלני תקשורת עצמאיים ועוד. הבטיחה לשר התקשורת שלמה קרעי שתמשיך לסייע ככל שיידרש.
















