לירן לובלין מנהל מחלקת המחקר ב – IBI, ממשיך להמליץ על בזק וקובע בעקבות דוחות הרבעון הראשון כי "בסה"כ מדובר ברבעון טוב של בזק בניגוד להתנהגות המניה. לא שינינו את המודל ומחיר היעד עדיין עומד על 7.1 שקל למניה בהמלצת תשואת יתר".
לדבריו "המגזר הקווי ממשיך להציג תוצאות מצוינות כשמגזר האינטרנט מנטרל ומאפיל על מגזר הטלפוניה שמציג המשך ירידה במספר הקווים וב- ARPU, לאור ההסכם עם פרטנר נרשמה לראשונה מזה מספר רב של רבעונים עליה במספר הקווים הסיטונאים במקביל לעליה במספר הקווים הקמעוניים. ה-ARPU במגזר האינטרנט הקמעונאי ממשיך (שוב!!) לעלות ועמד על 120 שקל עליה של 3 ₪ מרבעון קודם ו-10 שקלים מרבעון מקביל. נמשך הגידול במספר נתבי BE – 786 אלף לקוחות והמשך הרחבת מצבת הלקוחות המחוברים לסיבים עם 351 אלף חיבורים תוספת של 84 אלף מרבעון קודם מהם 48 אלף לקוחות ריטייל . סה"כ 351 אלף מנויי סיבים מחוברים לתשתית של בזק ולהערכתנו מדובר במנוע צמיחה חזק ומשמעותי".
לגבי פלאפון אומר לובלין "פלאפון מציגה תוצאות בצפי לרבעון למצבת הלקוחות 5,000 לקוחות פרה פייד ובנוסף נרשמה יציבות ב-ARPU שעמד על 57 שקל . ההכנסות ממכירת ציוד קצה עלו ברבעון ל-171 מיליון שקל בעיקר נוכח השקת מכשירים חדשים. בסה"כ פלאפון מציגה EBITDA של 184 מיליון שקלח ורווח נקי בגובה 44 מיליון שקלח ברבעון. היקף ההשקעות היה נמוך ברבעון ועמד על 57 מיליון שקל. אנו סבורים כי הבסיס לעליית מחירים עתידית יגיע מחדירה עמוקה יותר של חבילות דור 5 (שמתומחרות בפרמיה על דור 4) שנכון להיום שיעורן מסך המנויים עומד על 32.3%. עדיין לא מדובר בשינוי מגמה אבל בעולם של תחרות כה עזה גם יציבות היא נחמה".
לגבי yes אמר כי ניתן לראות שהיא נהנתה ברבעון מהצעת החבילות המשולבות שתרמה לעלייה בהכנסה הממוצעת למשתמש (ותורמת בעקיפין גם לנאמנות הלקוחות). במקביל לעליה בהכנסות נרשמה עליה בהוצאות בגין עלות השימוש בסיבים ובגין שיתופי פעולה עם ספקי תוכן (מבצע דיסני+ לחצי שנה חינם).
















