נטפליקס החלה בפנייה לבעלי חשבונות עם מספר חריג של משתמשים וביקשה מהם לבטל חשבונות או להסדיר תשלום עבורם. כפי שנחשף השבוע ב – zmanavir, החברה פנתה למפעילים הסולקים אותה בישראל והודיעה להם על כוונתה להתחיל לפעול בעניין https://katzr.net/c1f1f2 .
בהודעה ששלחה ללקוחות היא מעדכנת שהחשבון הוא למשתמשים בבית. היא לא מציינת מספר משתמשים בהודעה אבל בדרך כלל מדובר על 5 שני משפחה בלבד. עוד היא מציינת שאפשר להשתמש בחשבון מחוץ לבית אבל הוא מיועד רק לבני המשפחה. החברה מבקשת מהלקוחות לבדוק את מספר ההתקנים המחוברים לחשבון ולנתק את כל מה שמיותר, וכן לשקול להחליף סיסמא.
בנוסף, היא מציעה למי שרוצה לצרף משתמש שלא מבני הבית לשלם עבורו 16.90 שקל בחודש.
נזכיר שמדובר במהלך עולמי של החברה שמטרתו צמצום מספר החשבונות הלא משלמים.
















