אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו- yes ישמש כיו"ר תחרות האפי וכבר הבהיר שבכוונתו להכניס שינויים במבנה התחרות. "אני גאה לשמש לראשונה כיו"ר התחרות היוקרתית והחשובה בעולם השיווק הישראלי. תחום השיווק הולך ונהיה מאתגר במציאות הטכנולוגית, התקשורתית והפרסומית המשתנה של ימינו. זה דורש יצירתיות ותעוזה של אנשי השיווק והפרסום המביאים לידי ביטוי את היכולות שלהם ומשפיעים באופן דרמטי על הארגון והחברה. השנה קידמנו מהלכים דרמטיים שינגישו ויקלו על ההשתתפות בתחרות. אני מזמין את כולם וקורא לקחת חלק באפי השנה ולחשוף את המהלכים הבולטים של 2022. משהו טוב קורה בתחרות האפי."
השנה, לאחר קבלת מסקנות הועדה הייעודית שהוקמה לצורך שיפור התחרות ולאחר פגישות עם בכירי המשק ומנכ"לי משרדי הפרסום, החליטה הנהלת התחרות יחד עם יו"ר התחרות, אילן סיגל, על מספר שינויים וביניהם – טפסי ההגשה עברו שינוי כדי שההגשה תהיה נגישה, קצרה וקלה לאנשי ונשות השיווק והפרסום, הוזלה של 50% במחיר הגשת עבודה ראשונה בשלב א', למעט קטגוריות הפלטינום ועמותות ועוד.
















