ועכשיו זה רשמי: FreeTV משיקה את פעילותה באופן מסחרי מלא. השירות כולל את כל ערוצי הברודקאסבט, סדרות, סרטים, ספורט וכו', וכל זאת במחיר של 39.90 שקלים לחודש לשימוש ב – 5 מסכים לרגל ההשקה ובהנחה של 25%. המחיר הרשמי הוא 54.40 שקלים לחודש. המחיר לשימוש ב – 2 מסכים הוא 29.90 שקל לחודש לרגל ההשקה במקום 39.90 שקלים שזה המחיר הרשמי.
מצד אחד מדובר במחירים אגרסיביים מאד ובהתאם לציפיות יש לומר (לפחות לגבי המחיר של 5 מסכים) אך מצד שני מדובר בשירות ברמה גבוהה מבחינה טכנולוגית ומבחינת ממשק משתמש, כך שהשירות החדש מתחרה לכל דבר ועניין מול כל אחת מחברות הטלוויזיה בישראל.
התפיסה העומדת מאחורי השירות הוא מוצר טלוויזיה אפליקטיבי שעובד רק על גבי האינטרנט, כלומר אין לוויין או כבלים בדרך, ורק על גבי טלוויזיות חכמות, או למי שרוכש סטרימר באופן עצמאי ומוריד אפליקציה. החברה הרחיבה מאד את הנגישות לטלוויזיות חכמות מסוגים רבים ככל שניתן בשלב הזה. לפיכך ברור שהחברה גם לא מפעילה מערך טכנאים, מה שבעצם מאפשר לה יכולת למכור כמות אדירה של תוכן במחיר כה נמוך.
לשת"פ במיזם חברו קשת ו – RGE, שכל אחת מביאה את הנדוניה שלה, בדמות הספורט ותוכניות הילדים של RGE, והתוכן של קשת מכל סוגיו. השירות יכלול ערוצי סדרות, סרטים, לייף סטייל ועוד, וכן ספריית VOD גדולה.
השאלה הגדולה כעת היא מה תהיה ההשפעה של המיזם ועד כמה יצליח לחדור לשוק הטלוויזיה הישראלי הרווי.
















