"ההישג הגדול של FreeTV לא יהיה רק במספר המנויים שהיא תגייס, אלא בהיבט של השטחה טוטלית של המחירים בשוק הטלוויזיה", כך אומר ל – zmanavir גורם מקורב לחברה, לרגל השקת הפעילות אתמול בערב באופן מסחרי מלא.
לדברי הגורם, "מה שקרה בסלולר עם כניסת גולן טלקום והוט מובייל לשוק לפני עשור, הוא מה שיקרה גם בשוק הטלוויזיה – המחירים של כל סביבת הטלוויזיה יירדו. הכל יהיה שטוח. לא יוכלו לשחק עם הלקוח יותר כמו שמשחקים איתו היום. מחירים משתנים, אי אפשר להתנתק, חשבונות לא ברורים עם הפתעות על שירותים שמעולם לא הזמנת – כל תרגילי העוקץ האלה ייעלמו".
"כולנו מכירים את הקושי להתנתק, כמה ממררים לך את החיים וכמה אנשים מוותרים מראש וממשיכים לשלם 300 שקל על טלוויזיה ישנה. לשם אנחנו מכוונים – להגיע למצב שבו הכל יהיה הרבה יותר פשוט ונוח, בלי טכנאים, בלי תיאומים ובלי כאבי ראש".
FreeTV עלתה אתמול בערב לאוויר אחרי תהליך ארוך של הקמה, וחשפה מחירים שצפויים לטלטל את שוק הטלוויזיה. המחיר התקני הוא 29.90 שקל לחודש עבור שימוש בשני מסכים ו – 39.90 שקל לחודש ל – 5 מסכים, כאשר החברה גם מעניקה חודש חינם להתנסות.
האירוע המעניין במוצר הוא השילוב בין כמות התוכן לממשק המשתמש שעומד בשורה אחת עם מתחרותיה, ובטח ובטח עוקף כמה מהם שנמצאים עם ממשק משתמש מיושן ולא עדכני בעליל. החיסרון היחידי שנדמה כרגע הוא לצופי הספורט שרוצים את המופעים של צ'רלטון שאינה כלולה בחבילה. מעבר לכך כל יתר ערוצי הספורט המוכרים נמצאים בחבילה.
















