זה נכון שישראל במקום פחות טוב מבחינת מהירויות ביחס לעולם אבל בכל מה שקשור לכיסוי אנחנו במקום טוב מאד, וגם את זה צריך לקחת בחשבון כשבאים בביקורת על רמת החדשנות בשוק הסלולר, כך אומר יגאל גלעדי, סמנכ"ל טכנולוגיות בפרטנר בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר. גלעדי אמר שהמפעילים בישראל נמצאים בדילמה מפני שהדור החמישי מהווה אחוז קטן מהתנועה ברשת. כל החברות מכסות 50-60% מהאוכלוסייה בישראל בדור החמישי אבל התנועה שם נמוכה מאד והמפעילים צריכים להחליט לא האם לשים כסף בהרחבת הרשת אלא על מה לשים את הכסף.
גלעדי התייחס גם לפערים בקידמה בתחום הסיבים האופטיים לעומת הסלולר, ואמר שפרטנר מתמקדת כעת בהמשך פריסת סיבים לאזורי עסקים ומשקיעה בהרחבה בפתרונות מתקדמים לעסקים.
הוא גם אמר שהוא אינו מצטער על הניסיון ללכת עם חברת MAVENIR בליבת הרשת, ואמר שמדובר בחברה מאד מיוחדת וגמישה בניגוד לחברות אחרות, אבל בנקודת הזמן הנוכחית מבחינת פרטנר היה נכון יותר לבחור באריקסון. "לא היה כאן ניצחון בנוקאאוט, אלא בנקודות. נוקיה ואריקסון ו – MAVENIR הם בהחלט באותה רמה ויש מקום לשלושתן בישראל".
הפודקאסט המלא כאן: https://open.spotify.com/episode/2SteRIoAAc2PwSbd3iQC2T?si=68dab353434642be
















