שר התקשורת שלמה קרעי מתנגד לכינוס ועדת שרים לענייני הפרטה ומתנגד לדיון בסוגיות צו האינטרסים החיוניים שהוא שלב מקדים להפרטה. במכתב ששלח שמילה מימון, ממלא מקום מנכ"ל במשרד לרשות החברות הוא כותב "לאור ממצאים שהגיע אליהם משרד התקשורת לאחר עיבוד נתונים עדכניים לרבות כאלו שהתקבלו מהחברה, לא מן הנמנע שלמשרד יהיו הערות והתייחסויות נוספות לצו האינטרסים, על מנת לוודא שהשירות לציבור לא יפגע כפי שקורה בימים אלו. משכך, אין מקום לכנס את ועדת השרים לענייני הפרטה לצורך דיון בצווים. שכן, לא הושגה
בעניינם הסכמה עם המשרד, וזאת בניגוד לקבוע בהחלטת ההפרטה".
במכתב נוסף שכתבה היועצת המשפטית של משרד התקשורת לרשות החברות, היא מציינת "אבקש להבהיר כי בניגוד לאמור במכתב שבנדון, נכון למועד זה, טרם הושגה הסכמת משרד התקשורת בנוגע לכל הערותיו לטיוטות צווי האינטרסים החיוניים בחברת הדואר ובבנק הדואר אשר על כן, בהתאם להחלטת ההפרטה הנ"ל, לא ניתן בעת הזו להביא את הצווים לאישור ועדת שרים לענייני הפרטה".
לסיכום הדברים ניתן להעריך שההפרטה לא תצא לפועל בזמן הקרוב, וזאת על רקע חילוקי הדעות לגבי המשך כהונת היו"ר מישאל וקנין.
















