מו"מ מתקדם בין ועד עובדי בזק להנהלת החברה על רקע כוונת בעלי השליטה לרדת באחזקות שלהם בחברה, מה שיביא למעשה לביטול גרעין השליטה בחברה. על פי המסתמן, ההסכם צפוי להסדיר את איתנותה של החברה ומבטיח שגם ללא גרעין שליטה, העובדים בבזק לא ייפגעו.
ביטול גרעין שליטה הוא אירוע שהחברה לא התמודדה איתו מאז שהופרטה ולכן נדרשו הצדדים למצוא מנגנונים שיבטיחו שבעלי מניות מקרב המוסדיים וחברות השקעה לא יעשו בה כרצונם. נזכיר שעד עתה לא ביקשה בעלת השליטה בבזק, קרן סרצ'לייט, למכור מניות בגרעין השליטה, אך צו הבזק שונה באופן שמתיר לה להגיש בקשה למכור חלק ממניותיה והנושא אמור להיבחן על ידי שר התקשורת.

















הישג חסר תקדים לאיציק בסלו, שיחק אותה בגדול
מה הפרטים של ההסכם? מה אנחנו אמורים לקבל?