האם בזק שוקלת להחליף את הפרזנטור שלה גידי גוב? יותר ויותר מקורות בשוק מדברים על כך שהחברה מהרהרת באפשרות לשנות את את הקו הפרסומי שלה, ומקורות בחברה אומרים מנגד שעובדה שסקרים הראו שהוא קונצנזוס, גרמה תמיד לבזק לשמור עליו ולשדך לצידו דמות נוספת פופולרית, ובכך ליצור כביכול עניין. כך היה עם רמי פורטיס, משפחת בוזגלו, שחקני קופה ראשית, עומר אדם ועוד.
לגבי האחרון נזכיר רק שכאשר בזק עלתה איתו בקמפיין ב – 2018, עומר אדם נשכר לקדם את הנתב החדש של בזק שכולל גם הגנה מסייבר. באופן מוזר משהו בזק ממחזרת עכשיו את אותו המוצר רק קוראת לו בקמפיין "סיב מוגן". נזכיר רק שגם חברות אחרות פרסמו מוצרי אבטחה דומים, כך שהרעיון לא ממש חדש.
סביר להניח שאם הקמפיין היה מצליח יותר, השאלה גם לגבי מהות הקמפיין וגם לגבי המשך העבודה עם גידי גוב כפרזנטור לא הייתה עולה, אבל עכשיו רק ימים יגידו.
החלפת פרזנטור ובמיוחד דמות שכה מזוהה עם בזק כמו גידי גוב, היא לא מהלך טריוויאלי. מצד אחד הריענון עוזר לשמור על הקהל מעורב ומעוניין. עם זאת, ההצלחה של המהלך מאד תלויה במי מחליפים אותו.

















הגיע הזמן, אנחנו אוהבים את גידי גוב אבל חלאס
רן, למה אתה עושה ככה עם הפה כמו דג?
הוא לא עושה כמו דג הוא דג ליד גיל שרון
לא חייבים ללכת על טרנדים, הרבה מהלקוחות של בזק הם אזרחים ותיקים