שר התקשורת שלמה קרעי, וקודמו בתפקיד יועז הנדל לא מפסיקים להתכתש והריבים ביניהם כבר עוברים לפסים אישיים. במסגרת העימות הנוכחי קרעי יצא נגד הקרדיט שהנדל לקח על פרויקט קצא"א לחיבור בין אשקלון לאילת. קרעי צייץ בטוויטר "אין לתאר. שר ההבל שניסה לקחת קרדיט על מתווה קצאא, טוען שזה בכלל לא התפקיד של משרד התקשורת… אגב, כל הקדנציה המשמימה שלך, גזרת סרטים על סיבים שפרשו חברות פרטיות… תמשיך ליהנות מהג׳וב שתפרת לעצמך, בגוף שהיה מפוקח על ידך יומיים קודם. תמיד יהיה עדר שימחא לך כפיים, גם על שחיתות…"
בכך רמז קרעי לכך שהנדל שימש פרק זמן קצר מאד כפרשן בחדשות 13.
בתגובה השיב הנדל "איש־בער לא ידע וכסיל לא־יבין חצי שנה בתפקיד ועדיין לא מבין מה המשרד עושה. מי שמתכנן נתיבי כבלים בינלאומיים הן חברות פרטיות די מוכרות-תעשה גוגל על גוגל, כל מה שעשינו היה לפתוח את השוק לתחרות. קח קרדיט על מה שעשינו כמה שתרצה, בעברית, בגימטריה, באוקסימורון, תמלמל לך, רק אל תהרוס".
בציוץ מוקדם יותר כתב "בוקר טוב גם לך בן נעוות המרדות. אתה כרגיל משתמש בחסינות כדי לשקר. אחכה למהדהדים. אני דירקטור בכמה חברות, אף אחת מהן לא מפוקחת על ידי משרד התקשורת. אם תלמד את תפקידי המשרד שלך אולי תבין מה מפוקח על ידיו. אבל המאבק בינינו הוא לא על גימטריה וכישוריך החסרים אלא על הציונות. חסר ימין ציוני. אתה לא זה ולא זה. סתם עסקן מסואב".
















